Member Sejati xix_AdeAQuKesAh_xix

Nombor Ingternet Kamo~~ =P

My IP address

Merinduimu ~~ ^_^

September 25, 2011
Huhuhuhu..
Miss someone nie..
Tetapi dy jauh dalam hati aku..

Itu la akibatnya cinta...
Sakit hingga tak terkata..
Peritnya hingga tak terperi..
Pedihnya hingga tak...
Hurmm...

Adoi..
Teringat lak kisah lama aku dan dia..
Seronok sangat..
Seronok sampai tak ingat dunia beb!

CINTA DIA SESANGAT..

Jauh dimata Tapi dekat dihati ini..
Mak ai..pehal jiwang tetibe alk aku pepetang nie..
Hahaha..

Lagu kenangan kami..


Lagu ini pernah buat dia menangis sampai dia menyebut..
'Jangan tinggalkan saya'

Hurmm..

Aku sayang dia sesangat..
Walaupun dia tak tahu or buat-buat tak tahu..

Aku cuma pikir nak simpan dulu seronok kami..
Nati kahwin rasa boring lak kan..
Hahaha..



This song juz 4 u..
Muuuaah!!!

Hahaha..

Aku tahu korang pun ada jugak situasi macam aku..
Apa kata korang komen..
Kita boleh kongsi dan bagi pendapat..

Aku bukan apa..
Korang sume ada maslah dengan pasangan korang sendiri kan?
Tak payah nak tipu lah..
Ayat yang paling aku benci..

'Kami tak pernah gaduh..'
'Sepanjang kami kapel..sikit pun dia tak marah saya'

Ayat paling samdul bagi aku..
Setiap hubungan pasti ada pergaduhan..
Tak kira lah kecik or besor..
Tol x?




Huk3..

Dah la wei..
Tamo sedih2 okep!
Be Happy Go Lucky..

Mungkin pasangan kita sengaja nak tengok sekuat mana cinta kita..

Seperti kata lagu ini..


So?
Amacam korang?

Huhuhu..
Thank you for viewing this blog site =)

Daa ~ ~ 

3 comments:

  1. korang blh komen kat cnie..

  1. afiqaira said...:

    saya pun rindu dia..hubungan kami yg jauh..jarang kol..just msj mnjadi penghubung...tiada msalah utk kami.. ape2 pon..hati perlu kuat n tabah n seteguh batu... gaduh2 time dok jauh nimembebankan kepala..tntu xdpt selesaikan masalah..rasa nk g jumpa je..ea la..bila da jumapa bru ase tenang...bila jauh bru nk gduh..dekat x pon..its mean MISS.. so.. paling senang.saling memahami... :)

  1. afiqaira >>same la macam saya..tiap2 hari kot..cinta la buatkan saya sabar dan tabah..huhuhuhhu..betul kata afiqaira..sume tu sbb rindu..tp ade 1 bnde yg xbetul ckit..kalu rindu,ckp lah rindu..nie terus maki2..adoi...susah2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...