Member Sejati xix_AdeAQuKesAh_xix

Nombor Ingternet Kamo~~ =P

My IP address

MINGGU BIEZIE!!!

September 13, 2011


Ahakss!!!

Kali ie awal ckit aku posting..
Huhuhu..
Start hari nie smpai minggu depan..
Aku start bz..
Adoi..

Terpaksalah aku buat sebab aku je yang ade nie..
Maklumlah..
Baru kehilangan seorang ibu 1 minggu yang lalu..

Aku bernasib baik sebab pak sedara aku tolong aku..
Xmacam pak sedara yg nak harta aku..
Moto aku pon dy nk tibai..
Cilakaknya pak sedara..
Wakakakaka..!!!
Ahaks!!!

Minggu kesibukan bagi aku start hari nie..
Jadi aku nak la bagi tahu org kesayangan aku..
Paham2 la yerp..
Soee lau xbalas msg awk ke..
Xangkat kol awk ke..
Xbasuh berak awk ke..
Eh..
Jauh plak..
Wakakakak..
Ahakss!!

Korang lak???
Amacam???
Bz x???
Hehehe..











Sume org mmg bz..
Sampai blog nie pon lupa kan..
Hehehe...
Aq no hal..
=P

Tapi smlm aku bukak youtube..
Aku cari lah lagu best2..

Tetibe terjumpa video klip nie..



Mmg macam odoo..
Wakakakak..











Pape pon..
Harap korang enjoy ngan hidup korang..
Lagi 1..
Blog nie akan ade perubahan ckit..
Start mlm nti..
Setiap malam aku akan update blog ini..
Dan harap korang singgah la k..











Hanya korang yg pemberi semangat agar blog ini lebih sukses..
Tapi aku mmg kecewa..Beteri i-Phone xde jual..
Ahakss!!
Aku ckp betul weyh..
Aku g 1 kedai smlm..
Tunjuk la i-Phone aku..
Dy cakap xjual beteri nie..
Ape ke odoo sangat kedai nie..
Wakakakak..
Ahakss!!

Dan lagi 1 cer nak bagitahu korang..
Aku mungkin akan kerja kat Terengganu..
Kat hotel atau pun resort..
Belum pasti lagi kat mana..
Hehehe...
Nantikan kebangkitan aku kat Ganu Kite..
Ahakss!!!
Resume dah hantar..

Lagi 1 cer..
Aku akan masuk mahkamah bagi tuntutan harta Arwah ayah aku yang dah setahun tertunggak..
Wakakak..
Siap la nenek aku..
Makan harta anak yatim..
Hehehe..
Dosa dy xakan habis..

Sebenarnya jenis aku..
Dy hormat aku..
Aku hormat dy..
Ok!











Tapi nie da tikam belakang..
Macam *********************************** jer...
Wakakakaka...
Ahakss!!

Bak kate nye oleh pepatah indon..
Semakin tinggi itu tupai kelompatan,Akhir tanah jua akan ketemui..
Wakkakakak!!!
Asal aku nie???
Demmmm dah sengal..
Sebal....









Huhuhuhu..
Korang enjoy la yerp..
Tgk lah TV..
Dengarlah Radio...
Ok..

Rugi je aku letak sume tuh kalo korang xgunakan fisiliti yang diberikan..
Wah!!!
Macam kerajaan lak..
Ahakss!!

Itu jelah kot entry kali nie..
Kepada sesape nak komen ganas ke..
Lantak korang la..
Adeaqukesah?
Huhuhuhu..


Oklah..
Aku nak g mandi A.K.A mandi wajib..
Adesss..
Huhuhuhu..


Wasalam


Selamat Beramal..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...